Finanční analýza

Ve třetím, rozšířeném vydání autorka velmi názorně vysvětluje, jak pracovat se základními účetními výkazy (rozvaha, výkaz zisku a ztráty a cash flow) při zpracovávání finanční analýzy, jaké metody je možno použít v podnikatelské praxi. Důraz je kladen na nejužívanější metodu, a to na analýzu poměrovými ukazateli. V publikaci je uveden...
  • Dostupnost: 1 ks
  • EAN: 9788024733081
  • Číslo zboží: 6036396
Dostupné množství: 1,000
80,-


Specifikace

Stav knihy
velmi dobrý
Vydavatel
Rok vydání
2009
Jazyk
Počet stran
144
Vazba
brož.
Formát
Vloženo
05.03.2024
Sklad kód
KRA 007
ISBN
978-80-247-3308-1
Tagy
Marketing, management
Ve třetím, rozšířeném vydání autorka velmi názorně vysvětluje, jak pracovat se základními účetními výkazy (rozvaha, výkaz zisku a ztráty a cash flow) při zpracovávání finanční analýzy, jaké metody je možno použít v podnikatelské praxi. Důraz je kladen na nejužívanější metodu, a to na analýzu poměrovými ukazateli. V publikaci je uveden praktický komplexní příklad, který ukazuje, jak s daty pracovat, co je možné z nich vyčíst, a upozorňuje na možná úskalí. Dokladuje rovněž, že je možné zpracovat analýzu s využitím běžně dostupného softwaru. Publikace je určena pro širokou podnikatelskou veřejnost, neboť jak malé, tak i velké firmy potřebují v současném konkurenčním prostředí pro zdravé fungování znát skutečnou finanční situaci.