Mikroekonomie

Publikace je velmi užitečnou pomůckou ke studiu mikroekonomické teorie. Je určena zejména studentům základních kurzů ekonomie na vysokých školách a v MBA studiích. Kniha srozumitelným způsobem vysvětluje ekonomické chování jednotlivců, domácností a podniků v tržním hospodářství. Zaměřuje se na vysvětlení logiky a mechaniky tržního mechanismu, ukazuje specifika trhu výrobků a...
  • Dostupnost: 1 ks
  • EAN: 9788024732596
  • Číslo zboží: 6036633
Dostupné množství: 1,000
120,-


Specifikace

Stav knihy
v textu použit zvýrazňovač, jinak dobrý
Vydavatel
Rok vydání
2010
Jazyk
Počet stran
360
Vazba
brož.
Formát
Vloženo
09.03.2024
Sklad kód
O2
ISBN
978-80-247-3259-6
Tagy
Marketing, management, Učebnice
Publikace je velmi užitečnou pomůckou ke studiu mikroekonomické teorie. Je určena zejména studentům základních kurzů ekonomie na vysokých školách a v MBA studiích. Kniha srozumitelným způsobem vysvětluje ekonomické chování jednotlivců, domácností a podniků v tržním hospodářství. Zaměřuje se na vysvětlení logiky a mechaniky tržního mechanismu, ukazuje specifika trhu výrobků a služeb, práce, kapitálu a přírodních zdrojů. Velká pozornost je věnována ekonomickému chování spotřebitelů. Kniha neopomíjí ani sféru negativních a pozitivních externalit, veřejných statků, regionálních ekonomických disparit a monopolizace. Velké množství grafů a obrázků pomůže snadněji pochopit probíranou problematiku. V závěru každé kapitoly jsou také uvedeny klíčové termíny a kontrolní otázky.